go to akinator. answer all questions truthfully about yourself except for “no” to “are they real” and “yes” to “are they from a tv show”.

snapsicklepop:

starrynightcalamity:

jellophish:

lemonorangelime:

wockyshiba:

yomieru:

buttknight:

kuropoopsuji:

very good

pLS

AKINATOR PLZ…

IM GONnA PEE

oh okay

I DON’T KNOW HOW TO FEEL ABOUT THIS

First I got this

Then I went on and I got this

Wat

OMG

I WENT ON AGAIN AND I GOT

JeSUS FuKC

I’M PENNY PROUD

I JUST FELL OFF THE BED JFC

(via snapsicklepop-deactivated201307)

posted 1 year ago with 15,377 notes
  1. prophyt86 reblogged this from musicisaportal and added:
    I don’t have a picture, but…Norman Bates .___.
  2. musicisaportal reblogged this from danddurand
  3. shinysy1veon reblogged this from danddurand and added:
    they caught on
  4. o-hoechno reblogged this from danddurand
  5. howlittleweare reblogged this from danddurand and added:
    woot…. i think?
  6. earldomoflemongrab reblogged this from danddurand and added:
    uhhhhh
  7. seveninchesinme reblogged this from blurredfries and added:
    AAHHH THIS KILLS THE MAN
  8. samiworld1997 reblogged this from danddurand
  9. taylorautomotivegroup reblogged this from danddurand
  10. blurredfries reblogged this from danddurand and added:
    YAAAA- WAIT WHAT?!?!?!?!?!?!
  11. danddurand reblogged this from ginilla and added:
    xD holy crap! lol
  12. endlesslydeathx reblogged this from rusesymbiotic
  13. cubecubed reblogged this from corrugatedcardboardbox and added:
    WELL.
  14. jules-is-cools reblogged this from rachelfangor and added:
    About half way through I knew this was gonna be answer.
  15. hybriduality reblogged this from hybriduality and added:
    I redid this, got Blake Belladonna from RWBY. accurate enough??
  16. idonthavealifez reblogged this from riss-bvb
  17. iceesnowbank reblogged this from riss-bvb
  18. riss-bvb reblogged this from idonthavealifez and added:
    Damn…
  19. underwaterfraulein reblogged this from batgirled
  20. largotk reblogged this from baphibot and added:
    I started getting questions like “is your character partially made out of wax?” so he was confused. I have no idea who...
  21. goshfrickingdarnit reblogged this from whirlertodd and added:
    SCREAMS
  22. falling-in-the-rabbit-hole reblogged this from nicolenasche1450 and added:
    Dean Winchester… lol